וילון ונציאני אלומיניום

וילון ונציאני אלומיניום מבית אורגון

הווילון הוונציאני מאלומיניום, פתרון הצללה פופולרי ברחבי העולם, נותן מענה לכל סגנון עיצוב ומצטיין בעמידות, מראה נקי ושימושיות גבוהה. האלומיניום הוא חומר ירוק המיוצר מחומרים ממוחזרים ומתמחזרים. יתרונותיו במשקלו הנמוך ובאלסטיות שלו, נותן פתרון הצללה מצוין לכל חדר וסגנון עיצוב.

המראה החלק של הוילון הונציאני מאלומיניום, מזוהה עם הוילונות הונציאנים ונמצא בשימוש רחב מאד בבתים ובמשרדים ברחבי העולם. אורגון מציעה מגוון רחב של גוונים ועיצובים, שלבים ברוחבים שונים החל משלבים צרים ברוחב 12.5 מ"מ, דרך שלבים רגילים ברוחב 25 מ"מ וכלה בשלבים רחבים ברוחבים של 50 מ"מ ו-63 מ"מ. בנוסף לכך,.

קבלו ייעוץ מקצועי חינם! | השאירו פרטים ואורית מצלצלת (-:

ייעוץ מקצועי חינם | שירות והתקנה בפריסה ארצית | אחריות רשמית ומלאה | כל הקודם זוכה!

בשליחת הטופס אתה מאשר שאורגון תוכל לפנות אליך באמצעות משווקיה המורשים/נציגי אורגון/קבוצת הוליס למתן הצעת מחיר ושליחת קישור לאתר באמצעות מסרון.

פטנטים יחודיים לווילונות ונציאנים אלומיניום

אורגון פיתחה פטנטים יחודיים המשדרגים את התכונות של הוילונות הונציאנים העשויים מאלומיניום, פיתוח יחודי שכזה הוא וילונות ונציאנים מחוררים ומחוררים חלקית הנותנים אפשרות לחלק מהאור לעבור דרך החורים הזעירים ונוצר אפקט מרהיב של קרני האור הנכנסות לבית או למשרד.

הוילונות הונציאנים המחוררים מוצעים במגוון של דגמים כך שאתם יכולים לקבוע את מידת ההצללה הרצויה לכם. הוילונות הונציאנים המחוררים חלקית הם פיתוח יחודי לאורגון שייחודו במיקום החורים באיזורים החופפים כאשר השלבים סגורים וכך מתאפשר מעבר האור דרך החורים כאשר השלבים פתוחים או מוטים חלקית וחסימת האור כאשר השלבים סגורים. ניתן לקבל את הוילונות הונציאנים גם בגימור האפלה, בו ניקוב השלבים נעשה רק בחלק האחורי והחורים הזעירים מעניקים מראה מוקפד והאפלה מצוינת. בנוסף לאלומיניום בגימור חלק, ניתן לקבל את הוילונות הונציאנים בגימור של אלומיניום מודפס במגוון טקסטורות המוסיפות עניין לעיצוב השלבים.